YENİ DENEYİMLER KAVİN VE DEFNE HOŞ GELDİNİZ!

Zeynep'le başlamış olduğum butik kurabiye deneyimim, Sevgili Meral ve Hakan'ın kızları Kavin için devam etti :) Kavin'in sabredemeyip,erken gelişiyle (06/02/2010) biraz aceleye geldiyse de haftasonu olduğu için şanslıydım.. :) Benim heyecanıma eşim de fotoğraf çekimlerini yaparak katılmış oldu.. :) Allah'dan malzemelerimiz vardı ve bu sefer daha deneyimli olduğumdan zamanı çok iyi kullandım ve nihayetinde Kavin'in kurabiyeleri bitmiş oldu :)

Yaklaşık bir ay sonra da Ferah ve Alper'in kızları Defne aramıza katıldı (08/03/2010) ve 30 tane kurabiyenin pişirilip, süslenmesi 3 saat gibi bir sürede bitti.. Bu duruma ben de çok şaşırdım ama çok motive olduğumu saklayamam.

Evet minik melekler hoşgeldiniz ve iyiki aramıza katıldınız.. Bir ömür mutlu ve bizimle olun :)

Hiç yorum yok: