ELMALI TATLAR!

Uzun süredir üstümde bir rehavet var,aradan bayram geçti de tatlı yapılmadı mı hiç? Yapıldı ama haftalardır eklenmeyi bekliyorlar :( Bu arada hayatımda güzel değişiklikler de var, bayram şeker gibi geçti hakikaten :) Anneciğim de buralardaydı bayram haftası,  onun da burda olmasını fırsat bilerek uzun zamandır davet edilmeyi bekleyen halamları da davet etmiş oldum, yemeklerin fotoğrafları çekilemedi ama bayrama özel annemin memleketten getirdiği elmalarla, elma tatlısını denedim ve çok lezzetli oldu. Tarifini Sevgili Hatice'nin PORTAKAL AĞACI' ndan almıştım.Ona da ayrıca teşekkürler :)




Bayram sonrası sevgili ağbim( eşimin ağbisi) ve eşi bizi ziyarete geldiler bende onlara farklı bir şeyler yapmak istedim ve elmalı irmik tatlısını yaptım, biraz değişik bir tatlı oldu ve çok şükür ki hepsi yenildi :) Alt katta elma rendesi,ufalanmış kek,fındık,pudra şekeri ve çikolata sosu var,üstü ise klasik irmik tatlısı :) Bence bi deneyin derim :)




3 yorum:

MsPiggy dedi ki...

tarçın da koydun mu o elma tatlısına?:)))

Banu dedi ki...

koydum tabisi, koymam mı ama hepsine değil, herkes sevmez çünkü :) aaaa keşke elmalı pay yapsaydım :)

MsPiggy dedi ki...

gıcık!!!